Premis Barcelona amb l’Esport Sostenible

Gestiona reconeix i dona suport a aquesta iniciativa de l’Ajuntament de Barcelona per desenvolupar mesures singulars impulsades per centres esportius públics i privats per tal d’optimitzar l’ús de l’aigua.

El sector necessita seguir amb inversions estructurals per a millorar l’eficiència hídrica en les seves instal·lacions.

La convocatòria dels Premis Barcelona amb l’Esport sostenible és una iniciativa que té com a finalitat genèrica fomentar actuacions d’estalvi d’aigua mitjançant la implementació de mecanismes que permetin reutilitzar l’aigua provinent d’orígens diferents de la xarxa d’aigua potable i de l’aplicació de mesures que suposin un estalvi d’aigua al conjunt d’instal·lacions esportives de la ciutat de Barcelona.

S’inclou dins del paquet d’accions que l’Ajuntament i l’Institut Barcelona Esports, han posat en marxa amb una dotació de quatre milions d’euros per implementar millores estructurals en el consum i la gestió sostenible dels recursos hídrics en les instal·lacions esportives.

Són aquestes actuacions les que calen per afrontar amb garanties probables episodis de sequera. Sistemes per al tractament de l’aigua provinent del rentat de filtres de piscines, 0 mecanismes d’estalvi en dutxes i sanitaris i tot allò que permeti una gestió més eficaç.

Moltes d’elles ja implementades pels centres associats a Gestiona dins de la campanya “Cada gota d’aigua resta!”, que des del passat mes gener ha permès un estalvi mig del 25 a 30% respecte a xifres d’anys anteriors

Novetats dels nostres partners i patrocinadors

Euncet Business School finalitza el curs 2023-2024 amb els seus actes de graduació de Graus, Màsters i Executive Education

L’escola de negocis adscrita a la UPC celebra el final del viatge acadèmic dels seus estudiants amb dues cerimònies que han tingut lloc a l’emblemàtic Auditori de Barcelona i al Campus Terrassa

L’escola de negocis Euncet Business School dona per finalitzat el curs acadèmic 2023-2024 dels seus programes de formació de Grau, Màster i Executive Education. El principal acte de fi de curs va tenir lloc el passat dissabte 13 de juliol a l’emblemàtica Sala Pau Casals de l’Auditori de Barcelona​​on es van reunir uns 250 alumnes de Grau i Màster i les seves famílies per celebrar l’Acte de Graduació de les seves promocions.

BH Fitness equipa un gimnàs que fusiona el luxe i el fitness en un mateix espai!

El fabricant ha equipat el Marina Fitness Club de Dénia, Alacant. El centre esportiu destaca per les seves modernes instal·lacions i per les vistes a la mar que acompanyen als entrenaments. L’exclusiu club ofereix una experiència luxosa i revitalitzant.

Com un proveïdor de confiança per a Marina Fitness Club, garanteix que les seves instal·lacions estiguin equipades amb la tecnologia més avançada del mercat. Amb una trajectòria reconeguda en la indústria del fitness, BH Fitness ofereix equipament innovador que combina disseny, funcionalitat i durabilitat. La gamma Inertia i les línies de força Movemia i PL Sèries són un clar testimoniatge del seu compromís amb l’excel·lència, proporcionant eines que optimitzen cada sessió d’entrenament.

La col·laboració amb BH Fitness permet a Marina Fitness Club mantenir els seus alts estàndards de qualitat i servei, assegurant que els seus socis gaudeixin d’una experiència d’exercici única i efectiva en un entorn de luxe i comoditat.

Matrix Fitness anuncia la seva col·laboració amb la campiona mundial de piragüisme Estefanía Fernández

Matrix Fitnes s’enorgulleix a anunciar un emocionant acord de col·laboració amb la destacada piragüista espanyola i campiona mundial de K1 5000, Estefanía Fernández. Aquesta associació, facilitada per Patrocina Un Esportista, marca un nou capítol en el compromís de Matrix Fitnes amb l’esport d’alt rendiment i la promoció d’un estil de vida saludable.

Estefanía Fernández, nascuda a Mèrida, és una esportista d’elit i integrant de la Selecció Espanyola de Piragüisme. La seva impressionant trajectòria l’ha consolidat com una força dominant en el món del piragüisme. Entre els seus assoliments més destacats s’inclouen nombrosos campionats d’Espanya, amb victòries enguany en K1 1000, K2 1000 i K4 1000. A més, la seva destacada actuació en els selectius olímpics, amb victòries en K4 500 i K1 500, juntament amb el seu segon lloc en K1 5000 en la Copa del Món de Sprint a Hongria i l’or en K1 5000 en el Campionat Mundial de Piragüisme de Duisburg, l’han classificat per a competir en els Jocs Olímpics de París, on és una de les principals candidates a obtenir una medalla.

Nou elevador de piscina: disseny i usabilitat millorada per a la màxima autonomia

Blautec presenta el seu últim avanç en accessibilitat per a piscines. El nou model d’elevador hidràulic ACCESS B5, fabricat íntegrament a Barcelona, ha estat dissenyat per a millorar la usabilitat i seguretat per a un ús totalment autònom de l’usuari per a entrar i sortir de l’aigua sense necessitat d’ajuda. El nou elevador s’ajusta sense problemes a tots els perfils de piscina, brindant un accés segur i còmode, complint les normatives vigents en accessibilitat, a piscines públiques, centres esportius, hotels o piscines particulars.

Activitats dels nostres associats

CET 10 CEM Bac de Roda

Estrenem la nova sala Power Hub, un abans i un després en el teu entrenament de força. Únic centre Hammer Strenght superior a Catalunya i equipament Power Lifting Eleiko, el més Premium.

Entrena al top 1 del Fitness a Barcelona!

Reial Societat de Tennis Pompeia, nova entitat associada a Gestiona

Donem la benvinguda a Reial Societat de Tennis Pompeia, que té a Alex Cañas Heredia com a gerent com a membre de ple dret de la nostra associació.

Informacions dels proveïdors de Mercatus

BEMER rep el Charity Award in Gold

Ens complau anunciar que hem estat guardonats amb el Charity Award 2024 d’Or. De les 1500 empreses convidades, 154 van presentar la seva documentació completa i només 61 van rebre el Segell d’Or. Amb una puntuació global de 67 sobre 100 punts, complim clarament els requisits. Aquest premi reconeix les nostres activitats benèfiques, les condicions formals i estructurals, la participació dels empleats i la nostra imatge exterior. Estem orgullosos d’aquest reconeixement i us agraïm a tots la vostra contribució a aquest èxit.