Mercatus i Sapiens son una iniciativa de Gestiona, l’Associació Catalana d’Entitats de gestió d’instal·lacions esportives públiques, per oferir un espai de referencia i intercanvi de coneixement als seus associats i proveïdors del sector.

Que és Mercatus:

Plataforma digital comercial de proveïdors del sector, en el que estaran presents tots aquells proveïdors interessats a oferir línies de productes o serveis a aquesta gran comunitat de professionals i entitats.

És un mercat de referència, on podem afegir ressenyes al producte o línia de productes que es presenta i el proveïdor tindrà la possibilitat de contestar aquestes valoracions.

Quins beneficis m’aporta MERCATUS:

1. Exposició de línies de productes o serveis dins de la plataforma.
2. Informació de les valoracions de la nostra marca i dels proveïdors que siguin a Mercatus.
3. Creació d’oportunitat: és un producte diferenciador, amb un descompte o acció comercial destacable dins de la plataforma.
4. Diferenciació davant la competència: Marcar una diferència i ressaltar de la resta t’ajudarà a créixer en l’àmbit empresarial.
5. Enfortiment de la teva marca: Aconsegueixes revertir situacions compromeses.
6. Cridar l’atenció a possibles clients: Creant nou contingut creatiu cridaràs l’atenció de possibles leads. Ampliació de base de clients i poder establir noves línies de comercialització.
7. Obtenció de la mitjana de valoració dels productes.
8. Fidelització dels teus clients i usuaris: podràs assolir que ells no et canviïn per una altra marca, que estiguin satisfets amb el que tu els brindes.

Quins indicadors puc avaluar dins de Mercatus:

1. Visites derivades de Mercatus a la vostra pàgina web.
2. Clics en la fitxa de producte.
3. Clics en la fitxa de Proveïdor.
4. Clics en documents.
5. Volum de ressenyes.
6. Mitjana de valoració dels productes.
7. Més a opcions a consultar.