22 milions de litres d’aigua estalviats al mes de febrer

marzo 19th, 2024|0 Comments

Gestiona continua amb la campanya de conscienciació als usuaris i usuàries dels seus centres associats, per fer un consum, responsable. Aquests centres esportius han aconseguit durant el mes de febrer i de mitjana, un estalvi respecte al mateix mes de l’any passat entre un 30% a un 35%, el que representa una xifra aproximada de 22 milions de litres d’aigua.

Presentació de la campanya: “Cada gota d’aigua resta!”

enero 31st, 2024|0 Comments

La greu sequera que patim des de fa molts mesos i la seva incidència en la disponibilitat d’aigua, ha impulsat la campanya “Cada gota d’aigua resta!” que Gestiona, l’Associació Catalana d’Entitats de gestió d’instal·lacions esportives públiques, posa en marxa per sensibilitzar als associats dels seus centres en la necessitat del màxim estalvi d’aigua i que ha estat presentada avui.

Accions que estem fent als nostres clubs per baixar els consums d’aigua, llum i gas, I TU COM HO FAS?

enero 22nd, 2024|0 Comments

Avui s’ha celebrat una reunió de responsables de centres d'entitats membres de GESTIONA, liderada per Òscar Marín Mansergas de la Fundació Claror, per debatre i intercanviar informació sobre les accions que des de fa mesos portan a terme diverses entitats i clubs per rebaixar els consums d'aigua, llum i gas.

Descobreix l’experiència MERCATUS!

enero 8th, 2024|0 Comments

Visita un nou espai comercial de proveïdors del sector en el qual estaran presents tots aquells interessats en oferir els seus productes o serveis a aquesta gran comunitat de professionals i entitats.