L’Associació de gestors d’instal·lacions esportives públiques de Catalunya, Gestiona Associació, anuncia el nomenament de nova Junta Directiva

julio 11th, 2024|0 Comments

Està formada per sis membres; Josep Viladot, President, que repeteix en el càrrec, Marta Rexach que és la nova vicepresidenta, Xavier Molina, secretari, Montserrat Mas, tresorera, Jordi Serra, vocal i Marcel Llordella, vocal, completen la junta. Ben aviat, serà ampliada a nou, tal com es va aprovar en l'última assemblea general.

Gestiona Informa. Juliol 2024

julio 2nd, 2024|0 Comments

Butlletí mensual amb les darreres informacions d'interès aportades per partners i col·laboradors, entitats associades i proveïdors de la plataforma Mercatus.

22 milions de litres d’aigua estalviats al mes de febrer

marzo 19th, 2024|0 Comments

Gestiona continua amb la campanya de conscienciació als usuaris i usuàries dels seus centres associats, per fer un consum, responsable. Aquests centres esportius han aconseguit durant el mes de febrer i de mitjana, un estalvi respecte al mateix mes de l’any passat entre un 30% a un 35%, el que representa una xifra aproximada de 22 milions de litres d’aigua.

Presentació de la campanya: “Cada gota d’aigua resta!”

enero 31st, 2024|0 Comments

La greu sequera que patim des de fa molts mesos i la seva incidència en la disponibilitat d’aigua, ha impulsat la campanya “Cada gota d’aigua resta!” que Gestiona, l’Associació Catalana d’Entitats de gestió d’instal·lacions esportives públiques, posa en marxa per sensibilitzar als associats dels seus centres en la necessitat del màxim estalvi d’aigua i que ha estat presentada avui.