Gestiona, present a Rimini Wellness

Gestiona Associació, l’Associació Catalana d’Entitats de Gestió d’Instal·lacions Esportives Públiques, ha estat present a Rimini Wellness, una de les fires dedicades a la indústria del Fitness més importants d’Europa i que se celebra anualment en aquesta ciutat italiana.

Durant els dies de l’esdeveniment, membres de Gestiona com Fundació Claror, Clubs Eurofitness, CEM Joan Miró i Club Lleuresport , han pogut gaudir de tot un ventall de presentacions inspiradores, i tendències de Fitness d’avantguarda.

Rimini Wellness és també una oportunitat per compartir opinions i experiències amb empreses i personatges líders de la indústria que van proporcionar noves perspectives sobre el futur del Fitness.

L’esdeveniment, organitzat per Italian Exhibition Group, ha comptat amb 300 expositors que han organitzat més de 200 trobades sectorials per 200.000 visitants de 70 països, que han participat en la fira i ha permès conèixer novetats tecnològiques i noves tendències com Hyrox que combina curses i workouts de forma intercalada en les que es pot competir amb esportistes de tot el món.

Un sincer agraïment a RiminiWellness – ITALIAN EXHIBITION GROUP, ANIF Eurowellness per crear aquest moviment global.