Gestiona Associació ha estat present a la presentació del projecte El Pavelló Blau

Amb Paco Ruano, membre de la Junta com participant dins de la taula rodona.

Aquesta iniciativa té l’objectiu de convertir el front litoral de Barcelona com «el nou i gran equipament esportiu de la ciutat».

Consisteix principalment a desenvolupar el front litoral barceloní com a gran escenari de la pràctica esportiva, des dels usos i equipaments vinculats als esports de mar i sorra, com també espais urbans d’aquest mateix àmbit com passeigs, parcs i altres zones conquerides per l’esport; el Pavelló Blau és un concepte que ho engloba tot.

Organitzat per L’Ajuntament de Barcelona, impulsa el Pavelló Blau que l’identifiquem com tot el front litoral i portuari que s’estén des del Port Vell fins al Port Fòrum, passant per la nova Bocana del Port i el Port Olímpic, incloent-hi la Plataforma Marina i totes les platges barcelonines.

Paco Ruano ha comentat: «És una interessant iniciativa per potenciar les activitats de mar, platja i litoral donant-li un concepte “d’espai únic”. Serà una opció per avaluar futures reformes urbanístiques afavorint la pràctica esportiva, ajudarà a regularitzar les activitats esportives ajudant a controlar molt més l’intrusisme laboral i fomentarà la pràctica esportiva de molts esports marítims per a continuar creixent.

Gestiona Comunicació: Virgínia Cela: info@gestiona-associacio.cat – 608 944 180