FIBO 2024 proporciona una perspectiva sobre les tendències futures en la indústria i constata que el Fitness és un moviment global

• GESTIONA va ser, un any més, present al gran esdeveniment europeu del sector del Fitness. Cinquanta professionals de diverses entitats que formen part de l’associació van visitar la fira que comptava amb més de 1.000 expositors i prop de 130.000 visitants de 114 països.
  • I hem comprovat com la indústria ha marcat una línia que fusiona salut i tecnologia amb més presència de la rehabilitació i el Pilates en l’oferta de moltes empreses.

Existeix una creixent demanda d’aptitud física orientada a la salut. Companyies com Matrix, BH, Bemer, Salter, Life Fitness i Panatta combinen la tecnologia i el seguiment de la rutina d’entrenament vinculada a una experiència immersiva i un treball més específic.

«L’entrenament de força ocupa un lloc molt destacat. És cada vegada més important en el sector de la salut i també ho reconeix la indústria, amb una clara demanda», afirmen els membres de l’associació presents a FIBO. L’entrenament de força antigament vinculat a volum muscular evoluciona cap a la millora postural, la salut i la qualitat de vida.

La Intel·ligència Artificial també és clarament una tendència del futur, tant en els equips d’entrenament amb programari de IA com els que ofereix DRAX, eines per a crear plans d’entrenament de EGYM i Technogym o avaluacions automatitzades proporcionades per Matrix, les indústries del fitness i la salut estan mostrant com els consumidors poden beneficiar-se d’aquestes noves tecnologies. Els proveïdors ja no parlen d’algoritmes i es vinculen a la IA.

La IA permet als proveïdors fer ofertes encara més específiques i diverses. Aquesta personalització es reflecteix en plans d’exercici individualitzats, dispositius intel·ligents i recomanacions nutricionals curosament seleccionades. Les ofertes de marques com SUIFFLAND indiquen tendència, presentant la tecnologia com a valor exclusiu del seu producte.

Altres aspectes destacats són els nous teixits de roba intel·ligents (analitzen la suor, etc.) i la presentació de tots els software per millorar l’accessibilitat als centres esportius i com treballarem pels membres de GESTIONA una sessió amb PROVISPORT per detallar tota la informació rellevant.

La pròxima cita de FIBO, que tindrà lloc a Colònia del 10 al 13 d’abril de 2025, serà un any més, de visita obligada.

Cliqueu sobre la imatge per accedir al video resum.

Sobre Gestiona

Gestiona, l’Associació Catalana d’Entitats de gestió d’instal·lacions esportives públiques, té com a objectius principals la representació, defensa i promoció dels interessos dels seus membres, col·laborar en els programes de millora i formació contínua dels seus professionals i vetlla per la qualitat del servei esportiu públic i la gestió d’instal·lacions esportives.

Entitats associades a Gestiona

Agrupació Esportiva Bon Pastor; Aiguajoc Borrell; ASME; Associació Club Lleuresport; Associació Esportiva Central; Bac de Roda Sport SL; Cet 10 Club; Club d’Esgrima Sala d’Armes Montjuïc; Club Lleuresport; Club Natació Sant Andreu; Clubs Eurofitness; Consell de l’Esport Escolar de Barcelona; Duet; Esther Adroher Pérez; FC Martinenc; Federació Catalana de Natació; Federació. Cat. d’esports per a disminuïts psíquics (ACELL); Forus; Fundació Claror;Fundació Poblenou 1924; Grup ègora;H2o, Llinarsport SL; LLop – Gestió esportiva SL; MES Gestió; POC 3 Consulting Velòdrom d’horta S.L.; Promocions Esportives Osnovi SL; Putxet Sport SL; Secretariat d’entitats Sants Host francs i la bordeta; Servei d’ensenyament i Assessorament. Esportiu; Unió de federacions esportives de Catalunya; Viding.

Gestiona Comunicació: Virgínia Cela: info@gestiona-associacio.cat – 608 944 180‬