Èxit de participació en la II Jornada de Bones Pràctiques Sapiens organitzada per Gestiona

• Més de cent setanta assistents a la trobada per conèixer i valorar  propostes de millora en la gestió de centres esportius.
  • Eficiència energètica, tecnologia per millorar l’ensenyament de la natació i economia circular, han estat les més valorades.

Barcelona, 15.5.2024. Gestiona, l’Associació Catalana d’Entitats de gestors d’instal·lacions esportives públiques, ha celebrat una trobada fruit d’una iniciativa estratègica de l’associació perquè tots els professionals que en formen part, puguin presentar i compartir bones pràctiques de gestió que suposin una millora en l’activitat dels centres esportius públics.

La jornada ha estat plenament exitosa, tant en la nombrosa participació dels implicats com en la qualitat de les Bones Pràctiques presentades, vint-i-vuit en total en àmbits com la direcció de centres, desenvolupament de producte, màrqueting i comercial, tecnologia, persones i gestió de RR.HH, economia i finances i manteniment d’instal·lacions.

Les millors Bones Pràctiques han estat escollides en una votació en la qual han intervingut tres jurats amb àmplia experiència en la gestió de centres esportius i els assistents a la jornada.

El primer premi ha estat per la proposta: “Eficiència energètica, una inversió imprescindible” presentada per Alfred Tabuenca, Director d’ègora | CENTRES ESPORTIUS MUNICIPALS i  Roberto Burgos com proveïdor de l’eina.

El segon premi ha recaigut en la proposta: “Implantació de tecnologia NAGI per la natació” presentada per Joan Carles Gallardo de la Fundació Poblenou 1924, per millorar l’experiència i la seguretat de les persones que fan natació.

I el tercer premi ha estat per la proposta: “Economia circular, social i solidària” presentada per Ester Benach de Fundació Claror.

Durant la trobada, s’ha valorat positivament els primers mesos de funcionament de Mercatus i Sapiens dues aplicacions creades per oferir un espai de referencia i intercanvi de coneixement als seus associats i proveïdors del sector.

Que és Mercatus?

Una plataforma digital comercial de proveïdors del sector, en el que estan presents tots aquells proveïdors interessats a oferir línies de productes o serveis a aquesta gran comunitat de professionals i entitats.

Que és Sapiens?

Un espai de missatgeria instantània de referència per als equips de gestió dels associats, on poder trobar solucions pràctiques i oportunitats de millora a través del coneixement i l’experiència compartida.

La jornada, que ha tingut lloc a la seu de la EUNCET Bussines School situada en el Campus Barcelona Can Dragó, ha comptat com a cloenda amb la ponència de Manel Reyes, soci-director a MRC International People Training, parlant sobre 21 dies d’actituds positives.

Des de la Junta Directiva de l’associació s’ha agraït l’assistència i aportacions de tots els assistents i la col·laboració i suport de partners i patrocinadors com Matrix, BH Fitness, EUNCET, BCN Neteja, Balutec, Coterm, MH, Provisport i Tecnosport.

Sobre Gestiona

Gestiona, l’Associació Catalana d’Entitats de gestors d’instal·lacions esportives públiques, té com a objectius principals la representació, defensa i promoció dels interessos dels seus membres, col·laborar en els programes de millora i formació contínua dels seus professionals i vetlla per la qualitat del servei esportiu públic i la gestió d’instal·lacions esportives.

Entitats associades

Agrupació Esportiva Bon Pastor, Aiguajoc Borrell, ASME, Associació Club Lleuresport, Associació Esportiva Central, Bac de Roda Sport SL, CET 10 Club, Club d’Esgrima Sala d’Armes Montjuïc, Club Lleuresport, Club Natació Sant Andreu, Clubs Eurofitness, Consell de l’Esport Escolar de Barcelona, Duet, Esther Adroher Pérez, FC Martinenc, Federació Catalana de Natació, Federació. Catalana d’esports per a disminuïts psíquics (ACELL), Forus, Fundació Claror, Fundació Poblenou 1924, Grup ègora, H2o, Llinarsport SL, LLop – Gestió esportiva SL, MES Gestió, POC 3 Consulting Velòdrom d’horta S.L.; Promocions Esportives Osnovi SL, Putxet Sport SL, Secretariat d’entitats Sants Hostafrancs i La Bordeta, Servei d’ensenyament i Assessorament. Esportiu, Unió de federacions esportives de Catalunya, Viding.

Gestiona Comunicació: Virgínia Cela: info@gestiona-associacio.cat – 608 944 180‬