JORNADA D’INTERCANVI DE BONES PRÀCTIQUES

Mai els gestors hem estat tan disposats a compartir el nostre coneixement

Conèixer com ho fan, aquells que ho fan bé, pot ser la millor inspiració

Quants cops has pensat: com ho deuen fer això els altres gestors?

Us convidem a participar a la Jornada d’Intercanvi de Bones Pràctiques, organitzada per l’Associació Gestiona, que se celebrarà a la Casa de la Convalescència el proper 13 de juny de 2019.

L’objectiu de la Jornada és congregar una àmplia representació dels directius i tècnics dels centres esportius municipals de Barcelona i Catalunya per fer un intercanvi de bones pràctiques i aportar experiències en els diferents aspectes de la gestió d’aquests centres, així com donar a conèixer Gestiona a potencials nous associats.

Per això convidem els membres de l’Associació, tant directius com tècnics interessats, a apuntar-se a la Jornada. A més, us informem que cada membre pot convidar dues persones d’altres entitats no membres de Gestiona, a qui poden enviar l’enllaç de la inscripció. Quan s’inscriguin a la Jornada, hauran d’especificar l’entitat membre de Gestiona que els ha convidat.

JORNADES