Gestiona va donar suport a la convocatoria d’aturada general del día 3 d’octubre

Gestiona, el passat 2 d’octubre va redactar un manifest per tots els seus associats donant suport a la jornada d’aturada general arran dels fets succeïts el passat 1 d’octubre. L’Associació GESTIONA, com a entitat fortament compromesa amb els drets fonamentals, amb els valors de la democràcia i el respecte a les persones, va expressar el seu suport a aquesta convocatòria i, en aquest sentit, va proposar, a totes les entitats associades, tancar els centres esportius que gestionen a Catalunya durant tot el dia de demà.

Aquesta proposta va estar secundada, per tots els seus associats, de forma massiva. Segons les nostres informacions, la gran majoria dels nostres abonats i usuaris, també varen entendre els motius d’aquesta aturada rebent multituds de felicitacions.