Gestiona es reuneix amb Jaime Lissavetzky, nou president de la Fundación España Activa

El passat 23 de maig membres de la Junta Directiva de GESTIONA es van reunir amb el nou President de la Fundación España Activa, Sr. Jaime Lissavetzky, qui va ésser Secretario de Estado para el Deporte.

La reunió, celebrada a l’Hotel Barceló Sants, ha servit per presentar-li l’Associació catalana de Gestors d’Equipaments Esportius Públics de Catalunya (GESTIONA) i les seves línies de treball.

En la trobada el Sr. Jaime Lissavetzky ha exposat les noves línies d’actuació de la Fundación que, amb el canvi de nom – la Fundación Vida Activa Saludable passa a anomenar-se Fundación España Activa –, emprèn una nova etapa per apropar-se a les línies de treball d’associacions europees destinades al mateix fi com Europe Active o UK Active.

En la reunió es va posar de manifest que hem de treballar per consolidar els llaços entres ambdues entitats, posant de relleu que cal preservar i potenciar el model Barcelona amb els valors que ens caracteritzen de promoció esportiva, de cohesió social, de col·laboració pública i privada, així com les actuals línies de treball conjuntes que s’han generat entre els diferents operadors.

D’altra banda, GESTIONA ha posat en coneixement del President de la Fundación que totes les notícies i accions es comuniquin directament als associats de Gestiona. No oblidem que ésser membre de GESTIONA vol dir que ets membre de la Fundación España Activa.

La missió de la Fundación és la de promocionar l’esport i l’activitat física en una societat afectada pel sedentarisme, impulsar totes les polítiques necessàries per millorar el sector de les instal·lacions esportives i difondre a la societat els hàbits d’estil de vida saludable. Si la voleu conèixer més a fons podeu accedir-hi a través del link www.fundacionvas.com.