Gestiona, aglutina el sector municipal de Catalunya en la Jornada d’Intercanvi de Bones Pràctiques

13 de juny de 2019

A Gestiona vàrem celebrar el passat 13 de juny de 2019, en el marc de la Casa Convalescència de Barcelona, la Jornada d’Intercanvi de Bones Pràctiques.

Les entitats associades a Gestiona vàrem formar part de manera molt activa, en una iniciativa pionera i única en el sector, la d’intercanvi de bones pràctiques.

Vàrem voler posar de manifest la nostra voluntat d’exposar i explicar la nostra forma de treballar i la nostra voluntat per millorar la qualitat en el servei que oferim al ciutadà.

En aquesta primera edició, més de 150 professionals de la gestió esportiva, ens vàrem trobar i vàrem compartir durant un matí, sessions plenàries, per després dividir-nos en 6 àrees desenvolupades, en format de taller, que prèviament havíem proposat els socis:

• Ingressos, més enllà de les quotes
  • Acompanyament del client
  • Fidelització del client
  • Avaluació del rendiment d’equips de treballadors
  • Quadres de comandaments
  • Lideratge d’equips

La Jornada va culminar amb un debat-taula rodona sobre les Plataformes Intermediàries, amb la participació de l’Ignacio Atucha, gran coneixedor de les plataformes, que va parlar de la influència d’aquestes, en el sector turístic i hoteler.

Després del debat-taula rodona, amb els membres que hi formàvem part i també amb el públic assistent, l’opinió generalitzada sobre les plataformes intermediàries va ser, que són un gran risc a mig i a llarg termini, però que hi ha la necessitat de compartir informació i amb la clara voluntat, per part de tots, de posar límits clars en els contractes amb les plataformes.

La Jornada va comptar amb espònsors que han fet possible l’organització de la Jornada, són empreses compromeses amb el sector de manera responsable: Matrix Fitness i Papelmatic com a patrocinadors i Netsport i Nutrisport, com a col·laboradors.

Estem molt satisfets en el pas que s’ha donat com a sector, estem molt agraïts per la bona resposta i amb ganes de repetir l´any vinent, en la que serà la segona Jornada d’Intercanvi de Bones Pràctiques, amb noves propostes i temes a debatre pel sector dels gestors esportius catalans.