El sector esportiu recorre al TSJC la suspensió de l’activitat i el tancament d’instal·lacions

Barcelona, 2 de novembre de 2020. El sector esportiu ha presentat aquest matí un recurs davant el TSJC per demanar la suspensió cautelar de les mesures decretades per la Generalitat per les quals s’atura tota la competició esportiva i es tanquen les instal·lacions. Les entitats que representen el conjunt del sector, la Unió de Federacions Esportives de Catalunya (UFEC), Gestiona (Gestors d’instal·lacions públiques de Catalunya, el Coplefc (Col·legi Oficial de Llicenciats en Educació Física i l’Esport de Catalunya), el clúster de l’esport INDESCAT, la Federació Catalana de Natació, l’Agrupació Empresarial de Clubs de Natació de Catalunya i la Federació Catalana de Futbol, han explicat en roda de premsa aquest migdia els fonaments de la demanda.

El recurs ha estat presentat per Miquel Àngel Alonso, d’Écija Advocats, davant la sala del Contenciós-Administratiu del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya contra la Resolució SLT/2700/2020, de 29 d’octubre, dels Consellers de Salut i d’Interior de la Generalitat de Catalunya, per la qual es prorroguen i es modifiquen les mesures en matèria de salut pública per a la contenció del brot epidèmic de la pandèmia de COVID-19 al territori de Catalunya.

llegir la notícia sencera