El secretari general de l’Esport es reuneix amb Gestiona, l’Associació Catalana de Gestors d’Equipaments Esportius Públics

El secretari general de l’Esport, Gerard Figueras, ha fet avui una nova reunió de treball en el marc del procés participatiu impulsat pel Govern per constituir el Pacte Nacional de l’Activitat Física i l’Esport de Catalunya. Aquest cop la trobada ha estat amb Gestiona, l’Associació Catalana de Gestors d’Equipaments Esportius Públics de Catalunya.

Durant la trobada, celebrada a la seu de la Secretaria General de l’Esport, a Esplugues de Llobregat, Govern i Gestiona han abordat l’inici del desplegament reglamentari de la modificació de la Llei de l’Esport que vol garantir la presència d’un tècnic d’esport degudament format en els centres es on es practiqui una activitat física o esportiva o es prestin serveis esportius, durant tot l’horari d’obertura dels mateixos.

Per part de Gestiona, hi eren presents la seva presidenta Montse Mas (Grup Eurofitness), Josep Maria Lluch (UFEC), Josep Viladot (Holmes Place) i Paco Ruano (Lleuresport), tots ells en representació de diverses empreses de l’àmbit del fitness català.

D’altra banda, en la reunió Gerard Figueras els ha exposat les bases del nou Model de Governança de l’Esport Català que el Govern va presentar al sector a finals del mes de gener, i els ha animat a participar en el procés participatiu, que ha de conduir a un Pacte Nacional de l’Activitat Física i l’Esport que s’haurà de traduir després en la Llei de l’Activitat Física i l’Esport de Catalunya. Gestiona ja li ha fet arribar les primeres aportacions del sector.

27 de març de 2017