ASSEMBLEA GENERAL DE GESTIONA, 2018

El passat 19 de juny, es va celebrar l’Assemblea General de GESTIONA al Museu Olímpic de Barcelona. La presidenta de Gestiona, Montserrat Mas, va obrir la sessió presentant als associats un llistat important d’accions realitzades a l’any 2017 així com les propostes per l’any 2018.
El Sr. Paco Ruano, va destacar les accions realitzades al llarg del 2017, com les jonades sobre l’aplicació de la nova llei de contractes públics i l’aplicació del nou reglament sobre Protecció de Dades, un estudi de mercat pel desenvolupament del Compliance, l’acord “marc” pel Pacte Nacional de l’activitat física i de l’Esport de Catalunya amb la Generalitat de Catalunya i la creació de la nova web de Gestiona.

També va destacar les accions en defensa del sector com l’estudi, avaluació i defensa de les condicions mínimes per als nous concursos dels centres esportius municipals a Barcelona, defensa del nostre sector en vers a actuacions municipals com la concessió al mercat municipal de Sant Antoni a un concessionari Low Cost, la lluita pels requeriments mínims d’exigència a la normativa municipal per a la practica esportiva de forma reglada i el treball per aconseguir mantenir l’IPC interanual de Catalunya en les quotes municipals dels CEM´S.

També es va comentar que seguim en la co-gestió de l’organització del dia de Fitness coordinat amb l’IBE, i sobretot destacar, la co-creació de la Xarxa de Centres Esportius Municipals de Barcelona amb l’IBE que el Sr. Alfred Tabuenca va presentar; la proposta de la xarxa i de la nova web-app que té previst el seu desenvolupament pel 2019 després de l’aprovació dels associats.

Així mateix, recordar que seguim sent socis de la “Fundación Vida activa i Saludable (FVAS), España Activa”; el nostre Vicepresident, el Sr. Pep Viladot va fer una explicació de la situació actual i actuacions de la “Fundación” durant en nou mandat del Sr. Jaime Lissavetzky.

El següent punt de l’ordre del dia contenia els projectes per aquest 2018. El Sr. Gabriel Domingo va presentar la proposta de taller de transferència de bones pràctiques de gestió on va explicar que consistirà en una jornada per a compartir allò que cadascú fa millor i que va tenir una bona acollida per parts dels associats.

El Sr. Carles Meilan va presentar la proposta de creació d’un estudi d’indicadors benchmarquing, per poder tenir una eina molt més directa pel nostre quadre de comandaments que tenim als nostres CEM´s. Serien unes dades de caràcter anònim però amb una clara línia d’ajudar en la nostra gestió del dia a dia i així, poder tenir coneixement de quin grau d’efectivitat tenen les nostres accions respecte a uns indicadors globals.

Per últim, Montserrat Mas, va presentar la proposta del “segell diferenciador” que avaluarà i distingirà a tots els centres esportius de Catalunya amb diferents aspectes que ajudin a garantir que al seu CEM, es compleixen les bones pràctiques en els àmbits que es determinin.

Fora de l’Assemblea i per finalitzar l’acte, el sr. Jordi Sans, representant a la UFEC, va fer la presentació de la ILP (Iniciativa Legislativa Popular) per poder presentar la nova proposta per a la modificació i per tant, creació d’una nova llei de l’esport actualitzada a les noves èpoques.

Exclusivament pels nostres socis, teniu la informació ampliada a la zona dels associats de la mateixa web.